25.4.2007

Mä en oo nyt päässy nettiin ku mulla on ollu niin kiire tehdä tuhoja =D No ei vais, tässä on ollut nyt kiireitä paljon. Sunnuntaina oli tosi jänskä päivä ku tänne tuli joku uus täti ja setä ja sit ne oli täällä mun kanssa yötäkin. Noi kaks ku sano lähtevänsä hermolomalle ja mä sit näinkin et ne meni sellasella isolla autolla, jossa oli sänky takana ja kaikkee. Kuopioon ne puhu et ne meni. Mä en vaan tiiä mikä se sellanen Kuopio oikein on. Niin ja sitten ne puhu jostain tentistä, joka vissiin liitty jotenkin niihin mamman kiroamiin aminohappoihin. Mutta tiedä sitten. Mulla oli ainakin tosi superkivaa noitten kahden uuden ihmisen kanssa täällä. Me leikittiin ja syötiin ja leikittiin vähän lisää. Vissiin niin paljon ettei täällä oikein kukaan nukkunukkaan ;)

541632.jpg

 

Mut ei kai se haittaa ku mä oon niin söpö ;) Ja ainakin mä nukuin oikein hyvin sillon ku nukuin =D

541652.jpg

 

Maanantai se vasta jännä päivä olikin. Mä pääsin taas sinne ihmepaikkaan missä Janna ja Senjakin sit oli. Ne kun hävis sunnuntaina johonkin. Mä olin sit siellä vähän aikaa, varmaan tunnin tai jotain ja sain jo ton mun mamman mammankin hermostumaan sinä aikana ;) Kuulemma oon aika adhd tapaus tai jotain semmosta. Mä en vaan tiiä mikä se sellanen adhd oikein on. Ja sit toi uus täti tuli taas hakemaan mua ja vei mut niille kotiin. Sinne mentiin hissillä. Se oli aika jännää :) Ja sit mamma tuli sinne hakemaan mua. Sekin varmaan tuli sillä hissillä ;) Arvatkaa vaan väsyttikö mua loppuillan ku mulla oli niin paljon kaikkee uutta nähtävää ja haisteltavaa.

541651.jpg

 

Eilen oli kans aika jännää. Me käytiin taas autoilemassa noitten kahen kanssa. Se autoilu on aika jännää puuhaa mut kuulemma mä vielä totun siihen kun vaan reippaasti istun siellä auton kyydissä. Me käytiin sit jossain superhienossa kaupassa. Siellä oli luita ja kaikkia ihania herkkuja =D Ja arvatkaa mitä, mä en saanu niitä herkkuja yhtään vaan uuden narun kaulaan. TYHMÄÄ!!! Kuulemma se vanha naru meni rikki. Ja mä jo kerkesin innostuu ettei mun tartte enää laittaa sitä naruu kaulaan ku se kerran meni rikki :( Mutta kai tuohon naruunkin alkaa hiljalleen tottua. Ilman sitä kun ei kuulemma saa mennä ulos. Ihme virityksiä noilla kyllä on. Arvatkaa vaan laittoko toi mamma sitten siihen mun kaulan ympärillä olevaan naruun toisen narun kiinni ja piti sieltä päästä kiinni. Se oli kyl tosi tyhmä juttu. Se vaan piti sieltä päästä kiinni enkä mä päässy sinne minne halusin. Ihan mälsä homma. Mut sain mä paljon namia ku kävelin se naru kaulassa ton mamman kanssa tuolla pihatiellä ;) Sitä tarttee kuulemma nyt harjotella ahkerasti et voidaan sit joskus käydä muuallakin kun omalla pihalla =D Vähäks jänskää =D

541706.jpg

541713.jpg

Sit me käytiin kans eilen kahdessa muussa kaupassa. Siihen toiseen mä en päässy mukaan ku noi ei ollu varmoja voiko mua viedä sinne. Kuulemma ne kävi tilaamassa jonkun tiskin tai jotain semmosta. Mä en kyl tiiä mikä se tiski on mut se kuulemma tulee parin viikon päästä et sit mä varmaan nään mikä se on. Sit se toinen paikka oli tosi jännä paikka. Siellä hurisi paljon ja siellä oli paljon ihmisiä. Siel oli semmonen iso sirkkeli ja me katteltiin mamman kanssa sitä kaukaa. Ei se ees ollu kovin pelottava juttu vaikka mamma vähän epäilikin et mä saatan sitä pelätä. Mut en mä pelänny yhtään, mä olin reipas ja rohkee vaan =D

Sit mä voisin vähän kertoo mitä mä jo osaan. Mä osaan jo melki istua ja sit mä osaan tassulla näyttää kummassa kädessä mammalla on nami. Sit mä tykkään kaivella niitä nameja joka paikasta esim. vessapaperirullan sisältä ja jogurttipurkin alta. Sit mä osaan aika hyvin jo tulla luo (mut en aina) ja sit mä osaan aika hienosti jo kävellä sen narunkin perässä. Niin ja sitten mä osaan seisoo pöydällä =D Toi mamma on ihan kumma tyyppi ku se kieltää mun kissakavereita menemästä pöydille ja sit se nostaa mut tuonne kylppärin pöydälle ja kampaa :-o Ihan outo tyyppi. Kuulemma mun tarttee oppii seisoon siinä niin sit mua on helpompi kammata ku oon iso. Mä en vaan tajuu mitä se vielä kampaa, eihän mun tukkakaan oo yhtään pitkä vielä :-o

541608.jpg

 

Mun paras kaveri on melkein toi Santtu, se kun antaa mun nukkua ihan sen vieressä eikä lähe pois ja se on melki ainut joka ei mua kovasti komenna jos riehun. Noi muut kun välillä vähä komentaa :( Mut ei se mua haittaa yhtään. Mä aina sit kokeilen monta kertaa et onks ne ihan varmoja et ne ei haluu leikkii mun kanssa ;)

Mä aina kerron Santulle kaikkia salaisuuksia

541614.jpg

 

Ja sit me nukutaan paljon

541616.jpg

 

Ja sit mä tykkään paljo leikkii myös noitten kissojen kanssa. Laku on paljo kivempi leikkikaveri. Se kun aina puuhailee mun kans kaikkee ja läppii paljon tassulla mua. Toi Hilla vaan aina yrittää karkuun. Kattokaa vaikka :-o

541640.jpg

541643.jpg

Siinä se yrittää päästä ton ikkunan läpi mut ei se pääse ;) Tai ei se ainakaan oo koskaan vielä päässy =D Se oli vähän pettyny ku mamma kerto sille ettei se pääse sen ikkunan läpi vaikka kuinka raaputtaisi ;)

541644.jpg

 

Mut nyt mun tarttee taas varmaan mennä. Mamma puhu et tarttis taas mennä ulos ku mä kuulemma pissaan koko ajan ;)

541618.jpg

T:Nera