18.4.2007

Nera täs moi! Mä kerron teille nyt mitä mä teen täällä mun mamman kanssa kaiket päivät. Mamma kun on niin ilkee ja vie aina mun karvaiset kaverit ulos päivällä. Kuulemma ne tarttee hermolepoa tai jotain semmosta. Mä en oikein tiedä mitä se hermolepo on mut kai se sit joskus selvii ku mäkin pääsen pihalle sit ku oon iso. Mä leikin aina päivisin paljon mun kissakavereitten kans. Niistä on kiva sähistä ja läppii mua naamaan ja mäkin tykkään. Mä sanon niille sit aina vuh vuh ja sit ne taas läppii mua ja sähisee. Että ne on sitten mukavia kavereita noi kissat :) Sit mä leikin paljon tietysti leluilla, kuten vanhoilla sukkahousuilla, työhuoneen roskiksella, imurin letkulla ja tyhjällä kaljatölkillä sekä Monan ruokakupilla. Niin ja onhan mulla sitten kuulemma ihan niitä oikeitakin leluja ;)

 

Esimerkiksi mamman pikkusiskon kutoma papukaija.

526005.jpg

 

Tai sitten Santun siili.

526031.jpg

 

Ja sit mamma osti mulle tollasen punasen vinkuvan jutun.

526084.jpg

 

Pssst älkää kertoko mammalle mut oikeesti se on ihan tyhmä se punanen juttu ;)

 

Joskus mä vaan sitten rentoudun ja katselen ku mamma kiroaa jonkun paksun kirjan kanssa ja höpöttää jostain ihme aminohapoista. Se on ihan kahjo ;)

526109.jpg

 

Sit mä tykkään leikkii aina pitkään laatikossa jos mamma mut sinne vaan laittaa. Ainakin kuulemma puoleks tuntii mut saa sinne laatikkoon touhuamaan ja mamma saa sitä hermolepoa. Kertokaa jooko mulle jo mitä se hermolepo oikein on???

 

Tässä on mun suosikkilaatikko.

526115.jpg

 

Sitä ohjataan tästä keskeltä ja samalla leikitään ralliääniä.

526122.jpg

 

Jarru löytyy sitten tästä oikean tassun kohdalta.

526123.jpg

 

Ja vaihteita vaihdellaan sitten tuolta vasemmalta.

526139.jpg

 

Joskus tulee sitten kolari muihin karvaisiin kavereihin, jolloin on hyvä ottaa hätälaskeutumisasento.

526145.jpg

 

Mut mä taidan nyt mennä pihalle mamman kans ku se tuolla mua kutsuu ulkoilemaan. Kirjoitellaan taas!!!

526062.jpg

T:Nera