Moikka kaikille! Nera tässä pitkästä aikaa. Mulla oli tänään aika hurja päivä. Me mentiin koko perhe paitsi kaikki muut mun kaverikoirat niin Lempäälään johonkin mäts souhun tai sellaiseen. Siellä oli paljon koiria. Alkuun mua hieman jännitti mutta ei sitten enää kun huomasin et ne olikin ihan kivoja uusia kavereita. Pääsin paljon tutustumaan uusiin koiriin ja ihan kilttejä ne oli ja jutteli mulle mukavia. Siellä me sitten chillailtiin koko poppoo ja istuttiin varjossa ja katteltiin sitä menoo ja meininkii.

 

Ja sitten tapahtui hurjia. Mut vietiin vieraan naisen hiplattavaksi. Mamma sano mulle et se on sellainen tuomari et pitää sit käyttäytyy nätisti. Se tuomari katto mun hampaat ja hipelöi ja sitten se käski mun juosta ympyrää. No minähän tein kilttinä schape-pentuna työtä käskettyä ja juoksin minkä kerkesin. Ja oli muuten kuuma sen jälkeen. No sitten mä sain sellaisen sinisen narun ja mua kehuttiin kovasti. Sitten me mentiin taas chillailemaan sinne varjoon ja juotiin vettä. Sitten taas hetken päästä me mentiin sinne uudelleen juoksemaan ympyrää. Tällä kertaa siellä oli monta kaveria ja me mentiin kaikki sitä samaa ympyrää. Kummallista kerrassaan. No sitten se tuomari taas hipelöi ja katteli ja käski juosta edes ja takasin. Ja minähän tein niinkun käskettiin vaikka en olis millään enää jaksanu. Mulla oli niin kuuma jo. No sitten mä sain siltä tuomarilta uuden juomakipon (ihan hyvä kun mä just söin vanhan kipon ;) ) ja sellaisen punaisen rusetin. Ja mä en saanu ees syödä sitä rusettia ku se laitettiin heti ton mun mamman käsilaukkuun. HÖH!

 

No sitten me taas chillailtiin siellä varjossa ja juotiin vettä ja katteltiin muita koiria. Meillä oli oikein mukavaa ja sain paljon rapsutuksia kun osasin olla kuulemma niin hienosti. Ja arvatkaa mitä sitten tapahtu. Jouduin taas sinne sen tuomarin käskettäväksi ja juoksemaan ympyrää. Hoh-hoijaa, eikö tää homma jo kertaalleen nähty. Siellä mä juoksin ja juoksin ja juoksin ja sitten seisoin paikoillani ja taas ronkittiin hampaita ja hipelöitiin.

 

Ja sitten se tuomari sano et kiitos kaikille ja anto mulle säkin ruokaa ja uuden rusetin. Sellaisen vihreän rusetin tällä kertaa. En saanut syödä sitäkään!!! Ja sit me lähettiin kotiin. Olipahan kummallinen päivä. Tässä vielä kuvia teille meidän päivästä.

 

Tässä sitä juostaan ympyrää

814543.jpg 

 

Ja tässä se tuomari hipelöi mua

814527.jpg

 

Ja tässä mun kaikki uudet jutut mitä sain eli punainen rusetti, vihreä rusetti, uus juomakippo ja sit ruokaa :)

814571.jpg

 

Kuulemma mä olin siis pentujen sinisten ykkönen ja BIS4, mitä se sitten ikinä tarkottaakaan =D

T:Nera