Nera täs moi! Mä oon nyt kattellu tätä elämää jo puoli vuotta ja luulin tosiaan, että olen jo nähnyt ja kokenut kaiken. Juu mutta jestas sentään mitä ne nyt mulle teki. Ne uitti mut jossain ihmeenhajuisessa vaahdossa. Voi häh :-o Ja tämän homman idea oli mikä? Kattokaa nyt mua!!!1!!

837854.jpg

837863.jpg

Kaikkee noi kaksijalkaiset keksiikin. Ja jos mä nyt oikein ymmärsin niin tämä kaikki johtuu vain siitä, että mulla oli yöllä vähä maha kipee. Juu en sit viittiny noita herättää vaan kysyin isosiskolta apua niin se neuvo mua siivoomaan ne pois lattioilta. Ja minähän sitten siivosin isosiskon kanssa, kun se neuvo et otetaan sanomalehden kulmasta kiinni ja sit vedetään se siihen läjän päälle. Juu se siivoominen oli ihan helppoo, mut arvatkaa vaan muistinko mä sen, et ne oli siellä paperin alla kun aloin niillä papereilla leikkimään seuraavan kerran.

Noo mut nyt mä oon sit tällainen puhdas neiti, enkä kuulemma pääse nyt ulos kavereitten kans vaikka siellä olis hyvä ilma. Mullakun on vieläkin maha kipee :( Taidan ottaa nyt pienet iltapäivänokoset kun on ollu niin rankka päivä.

837878.jpg

T:Nera