Moi vaan taas kaikille, Nera tässä =D Mä oon ihmetelly mitä noi meidän lauman ihmiset oikein on naputellu tuolla pihalla joka ilta. No mä oon sit kovasti niille sanonu et antais mun tulla kattomaan mitä ne tekee mut ei ne oo päästäny. Ovat vaan sanoneet et mua voi sattua tai jotain... No mut kova pauke niistä on lähteny ja kovasti ne on välillä kiviäkin kironnu, mä oon kuullu ihan ite :-o No sitten yks ilta se selvis. Ne tuli ja avas meidän pihatarhan oven ihan tosta noin vaan, sepposen selälleen. Ja me kaikki päästiin juokseen pihalle!!! Ihan kummallista ku tähän asti vaan mä oon saanu juosta pihalla vapaasti. Noi muut kun kuulemma lähtee kattoon kettuja ja pupuja. Mä en kyl oo ihan varma tiiänkö mä mitä ne on, ku en mä oo niitä vielä koskaan menny kattomaan. No Senja sit kerto mulle et katastrooffi on tapahtunu ja koko pihan ympärillä on aidat. Ja kyl mä sen itekin sit huomasin kun törmäsin siihen aitaan... No siitä lähtien me ollaan oltu kaikki paljon ulkona ja juostu ja juostu ja juostu :) Niin ja uitu suihkulähteessä mut jostain kumman syystä mamma ei oikein tykkään siitä ja komentaa aina pois. Ollaan pelattu lähiaikoina myös paljon jalkapalloa kavereiden kanssa. Ja voi että kuinka mukava laji jalkapallo onkaan. Ja voi että kuinka hauskaa meillä on ollu. Kattokaa vaikka eli tässäpä teille meidän jalkapallomatsia ihan selostuksen kera =D

 

Ensin pelaajien esittely:

Santtu "kihara" Beckham

853634.jpg

 

Mona "pahis" Litmanen

853673.jpg

 

Ja Nera "mini-mii" Eremenko eli minä ihan ite =D

853696.jpg

 

Ja toki kunnon pelissä tarttee erotuomaritkin olla. Noi vanhukset onkin hoidellu sen tehtävän kiitettävästi. Ne kun ei oikein jaksa aina pelata meidän nuorten kanssa.

Senja "likainen" ja Janna "vähemmän likainen"

853638.jpg

 

Erotuomarit ja "mini-mii" saapuvat kentälle

853747.jpg

 

And let the game begin...

853628.jpg

 

Litmanen thö "pahis" syöttää niin lujaa, että takajalatkin hukkuvat

853660.jpg

 

Mutta ei!!!!Eremenko thö "mini-mii" tarraa palloon myös

853653.jpg

 

Erotuomari Senja "likainen" saapuu paikalle ja haukkuu pelaajat kirjaimellisesti pystyyn

853606.jpg

 

Pelaajat keräävät voimia, erotuomarit kinastelevat pelin säännöistä

853625.jpg

 

Ja uusi yritys, tällä kertaa pelin aloittaa Santtu thö "kihara" Beckham. Ja erotuomari on tiukkana...

853685.jpg

 

"mini-mii" Eremenko syöksyy "kihara" Bechamin perään... 

853677.jpg

 

...seuraa hurja taisto pallosta "mini-miin" ja "kiharan" välillä...

853767.jpg

 

"pahis" saapuu paikalle ja taktikoi kierrepotkulla pallon itselleen...

853613.jpg

 

"Erotuomari hei, ne vei multa pallon, hei...."

853619.jpg

 

Mutta pelin säännöt ovat tiukat! Janna "vähemmän likainen" antaa Santtu thö "kihara" Beckhamille keltaisen kortin ja haukut päälle turhasta kitinästä...

853706.jpg

 

Ja peli vihelletään poikki! Seuraa juomatauko sekä pelaajien lepäilyä.

 

"Tarjoilija, juomakupissani on Beckham"

853740.jpg

 

"Ai miten niin piti juoda eikä uida!"

853723.jpg

 

"Sanovat meitä jalkapalloilijoita komeiksi ja hyvännäköisiksi, siksi minäkin kasvatin itselleni takatukan" Beckham tuumii....

853753.jpg

 

"Vai mitä sanotte???!!!??"

853764.jpg

 

"mini-mii" paljastaa myös kauneutensa salaisuuden, tukan huolellinen asettelu

875998.jpg

 

Ja taas mennään

875970.jpg

 

Niin kauan kunnes väsy iskee

875983.jpg

 

Kivaa on :)

875974.jpg

 

P.S. Mua jännittää ihan hirveesti, mamma sano et tänään alkaa se koirakoulu illalla. HUI!!!