Eilen siis oltiin mamman kanssa koirakoulussa. On siinäkin homma, hiukka olin pihalla mitä mun nyt pitää tehä. Siis ensin me ajettiin sinne keskelle mettää autolla ja sit mamma otti mut pois auton perästä ja sit juostiin kovaa mettään ja mamma hoki et tee pissa, pissa, pissa... Hmm entäs jos mua ei oiskaan pissattanu just sillon niinq??? No sit me mentiin takasin sinne auton luo ja katteltiin mun omia papereita jonkun tädin ja mamman kanssa. Sit ku ne paperit oli tarkastettu niin mä olisin ihan julmetusti halunnu leikkii yhden kaverin kanssa, se kun oli ihan saman näkönen ku mä mut se oli vaan hiukkasen isompi. No sit mamma sano ettei täällä saakaan leikkiä ku nyt ollaan koulussa. Mä olin ihan et wtf?? Mun ympärillä on paljon kavereita, jotka kans haluis leikkii mun kans mut sit ei saa. Ihan tyhmä koulu :(

 

No sit me seistiin siellä ringissä kaikki koirat. Meidän ryhmässä oli mun lisäks viisi mustaa ja isoa koiraa, HUI!!! No mut ei mua kyllä sit pelottanukkaan siellä ku ne vaikutti ihan kivoilta kavereilta vaikka olivatkin mustia. Mä yritin kovasti mennä niitä muita kattomaan mut mamma aina kutsu mut takas luo ja anto namii. Hmmm, tämä pitääkin muistaa ensi kerralla ;) No sit alko aika hauska show, ne muut koirat lähti yks kerrallaan kiertämään muita ympäri. Ja mä olin taas ihan et mitä ihmettä!!?? Ja sit mekin jouduttiin kiertään niitä muita mut niitten luo ei saanu sit kumminkaan mennä.

 

No mut arvatkaa mitä, mä sit hokasin et mitä siellä piti tehä. Tuijottaa tota mammaa niin sit sai kehuja ja palkkaa. No mä sit tein työtä käskettyä ja tuijotin mammaa ja arvatkaa mitä, aina sieltä nami tippu. En mä kotona koskaan tolleen nameja saa vaikka tuijottelenkin mammaa aina. No mut hei vähäks siistii =D No siinä mä sit tuijottelin mammaa enkä irrottanu katsettani siitä hetkeksikään. Ja aina vaan nameja sateli. Mä yritin aina arvailla et kummastakohan kädestä se nami nyt tulee ku mamma piti käsiä selän takana ja sit aina jompi kumpi käsi anto sen namin, hih. No sit saapu se täti siitä ringin keskeltä siihen kans ja mä sitä vähä vilkasin mut heti jatkoin kyl mamman tuijottamista kuuliaisesti. No sit se täti kumminkin haisi ihan nakille, niin sit mä kysyin mammalta luvan et saaks mä mennä sit kumminkin sen tädin luo. Ja sainhan mä. Mut heti ku nakit oli syöty niin palasin takas mamman luo tuijottamaan sitä et sekin antais mulle namia. No sit se keskitäti sano ettei mun tarttis koko ajan tuijottaa. Höh! No mut tuijotan silti ku kerta se on hyväksi havaittu keino saada namia =D

 

Sit se keskitäti sano et kiitos kaikille ja nähään taas ensi viikolla. Siis ensi viikolla on ilmeisesti kans luvassa tuota tuijottamista. Jipii, saa herkkuja eikä ees tartte tehä mitään =D Vähäks odotan innolla!!! Sit me mentiin sinne auton luo ja mamma sano mulle et nyt mä saan leikkii jos haluun. Mä oisin halunnu sit painii sen yhen ryhmässä olleen koiran kanssa mut sil oli jo painikaveri. Vähän aikaa mä kyl kattelin niitten menoo mut ei ne kai sit halunnu painii mun kans :( No mut sit mä löysin ittelleni ihanan painikaverin, se oli kuulemma rodultaan toopermanni ja se oli aikas iso mut ei se mua haitannu ;) Oli kyl tosi kivaa tuolla koulussa, varsinkin sit ku sai leikkii muitten kaa :)

T: Tokokoira-Nera

878442.jpg