Moikka taas kaikille!

Olen ollut ahkera koululainen niin en ole ehtinyt tänne blogiini roikkumaan. Koulu loppui tänään :( Opin siellä paljon asioita vaikka en aina ymmärtänytkään mitä tuo huitova mamma oikein halusikaan. Nakkia sain ainakin paljon ja koko ajan eli kai mä sit jotain osasinkin. Me harjoiteltiin siellä koulussa istumista edessä ja sit mamman sivulla, sit maahan menoa eteen ja sivulle, luoksetuloo, seuraamista, paikallaoloa ja sit kuulemma sitä tärkeintä juttuu eli kontaktii. Se oli just se juttu et ku vaan tuijotti mammaa niin sit sai heti paljon nakkia ja kehuja.

Koulussa oli kivaa. Siel oli pari tyyppii joiden kanssa olisin aina halunnu kovasti leikkiä mutta ne ei oikein halunnu leikkiä mun kans. Mamma sano et ne taitaa olla vähän rakastuneita toisiinsa, ettei ne ehkä siks ehi mun kans leikkiä. No keksin sit et niitten mammoilta saa herkkuja ja keskityin siis niiden mammoihin noitten tyyppien painiessa. Sain niiltä paljon rapsutuksia ja nameja :) Ei mua sit enää niin kovasti haitannu se ettei ne mun kans leikkiny.

Se meiän ope oli kans tosi kiva. Mamma jätti mut aina välillä sen open kanssa keskelle kenttää ja juoksi karkuun. Mä vaan kattelin sitä opee haltioituneena enkä heti huomannu et mamma menee jo kaukana. Mut kyllä mulle sit tuli hätä ja piti äkkii päästä mamman luo ku se pyysi. Ihme juttuja kerrassaan.

Ainiin tänään mä viisastuin sen verran et nyt mä tiiän mikä on närhen munat. Joo se ei ollu tosiaan kiva juttu ollenkaan. Ei mamma mua turhaan uhkaillu näyttävänsä mulle vielä närhen munat. No jos mä nyt kerron ihan alusta. Eli mähän olen oikein hyvillä ja älykkäillä aivoilla varustettu pieni koiranpentu, niinkun kaikki jo varmaan tietääkin =D Eli mä olen keksinyt oikein hyvän idean viihdyttää itseäni tuolla auton perässä. Mää räyhään kaikille koirille kun ollaan autoilemassa silleen et räyh, räyh, räyh. No mamma on sanonu kyl mulle ettei niin saa tehä mut koittakoon vaan estää ku se ite istuu siellä ratin takana, hih! No kyl mammakin huomas etten mä oikeesti sitä tarkota koska en mä sit enää viitti räyhätä kun pääsen vaan autosta pihalle ja tehdään jotain yhdessä. Kuhan vaan viihdytän itteeni. No mamma sit hermostu muhun yhen kaupunkireissun jälkeen ku huusin kaikille ja koko ajan ja sit sano mulle et seuraavan kerran ku mennään kouluun niin näytän sulle närhen munat. Ja niin se näyttikin. Närhen munat suhahtaa ja haisee sitruunalle, hyi yök. No pakkohan se oli sit heti olla ihan hiljaa ku kouluun päästiin. En mä enää uskaltanu mitään sanoo ja olin sitten koulussakin ihan kiltisti ettei vaan mamma enää suuttuis. Ja koko kotimatkankin istuin sitten ihan hiljaa auton perässä. Hmm voi ehkä sittenkin olla että mamma oli tosissaan ja mun on ehkä parempi lopettaa toi itseni viihdyttäminen. Jos vaan sitten keskityn tuohon auton perän syömiseen vaikka =D

Ainiin kuulemma me nyt kumminkin jatketaan vielä siellä koulussa. Se vaan ei oo enää semmonen kurssi et siel on ope vaan siellä on enemmän porukkaa ja kaikki harjoittelee yhdessä. Saas nähdä siis mimmosta se sitten on, ens viikolla olis eka kerta kun me sinne mennään :) Tuun sitten taas tänne teille kertomaan mitä kaikkea siellä on.

T.Nera thö maisteri